קידום עסקים
חשיבות קידום עסקים באינטרנט
קידום עסקים באינטרנט היא דרך בה יכולים עסקים להגיע ללקוחות חדשים.
אנו מפתחים פתרונות במגוון שיטות שעוזרים לעסקים להגיע לקהלי יעד גדולים
ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על קידום אתר האינטרנט משלב העיצוב והפיתוח ועד לשלב התוכן השיווקי וכיצד אנו מציגים את האתר של העסק עבור הלקוח. דרך אתר האינטרנט הלקוח בעצם לומד מה העסק עושה כיצד העסק הזה מתאים לו ולשרותים שהוא מחפש. לדוגמא גולש שמעוניין לרכוש דירה מחפש עורך דין שמתמחה בתחום הנדל"ן על מנת להתייעץ ולקבל את שירותיו. האתר הראשון שיופיע בהתאם למילות חיפוש שהוא הכניס לדוגמא "עורך דין מומחה לנדל"ן באזור חיפה" התוצאה הראשונה שתופיע זה האיש מקצוע הראשון שאליו הוא יפנה לכן לא משנה גם אם יש עורכי דין מנוסים יותר וותיקים יותר בתחום הוא יפנה אל לעסק הראשון שאותו הוא מצא בתחום שחיפש. כמובן שלאחר מכן הוא יעשה את השיקול הדעת שלו האם להמשיך ולקבל שרות מאותו העסק. אבל הפניה הראשונה תהיה לתוצאות החיפוש שמופיעות ראשונות.
לכן לקידום עסקים באינטרנט יש חשיבות כל כך מכרעת שיכולה לעשות שינוי משמעותי בהכנסות של העסק.
קידום עסקים, קידום עסקים באינטרנט, קידום עסקים בתל אביב, קידום עסקים במרכז, קידום עסקים בצפון, קידום עסקים בדרום, קידום עסקים בחיפה, קידום עסקים בקריות
שלבים ופרמטרים חשובים בקידום אתר האינטרנט בגולגל
איפיון האתר והתאמתו לעסק. זהו השלב הראשון בתהליך ושלב מאוד חשוב. בשלב זה מתבצע תהליך מחקר ,הבנת העסק והמוצרים או השרות אותו נרצה לשווק בצורה היעילה ביותר. בעצם בשלב זה נבנת אסטרגיה שיווקית. על מנת להתאים את הן מבחינת עיצוב האתר והן מביחנת תוכן השיווק שאותו האתר יציג.
עיצוב האתר בצורה מקצועית ואכותית היוצרת חווית משתמש טובה ונוחה , שתמשוך את הלקוח לאתר ולגרום לו לשהות באתר לזמן רב! ככל שהלקוח נשאר יותר זמן באתר כך גם ההשפעה על הקידום טובה יותר.אתר מעוצב היטב מאפשר ללקוח לגלוש בנוחות, יוצר חווית משתמש נעימה, כך שהלקוחות ישהו זמן רב יותר ויחזרו לאתר שלכם פעמים נוספות.
שלב הפיתוח בא במקביל עם שלב העיצוב. בכל שלב נעשת בדיקת האתר על מנת לוודא שהוא נוח למשתמש ועובד בצורה תקינה ללא תקלות. הפיתוח נעשה תוך התאמת האתר למגוון מסכים שונים. בנוסף, בזמן פיתוח האתר מתבצע תהליך של הוספת אלמנטים יחודיים בתוך הקוד של האתר המשפיעים על קידום האתר במנועי החיפוש של גוגל.
האתר נבנה בצורה ריספונסיבית כלומר מותאם למובייל או כל מסך אחר כמו מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט. החשיבות של אתר רספונסיבי היא שהוא מאפשר למשתמשים לגלוש באתר בצורה נוחה ומכל מכשיר וללא הגבלה לטכנולוגיה או מסך מסויים. בנוסף, יש לזה חשיבות מבחינת קידום האתר גוגל מעדיפה אתרים רספונסיביים ומדרגת אותם גבוהה יותר בדירוג החיפוש שלה.
מחקר מילות מפתח וכתיבת תוכן שיווקי. בשלב זה נכתוב את התוכן בדפי האתר בשילוב מילות מפתח.תוכן שיווקי טוב זה תוכן שגורם ללקוח להבין איזה שרות העסק שלכם מספק או מה המוצר שאתם מספקים.חשוב להדגיש את היתרונות בעסק שלכם ובמוצר שלכם לעומת עסקים אחרים מאותו התחום.
שלב קידום האתר ואופטימיזציה למנועי החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. ישנם מספר פרמטרים חשובים כמו קוד האתר, עיצוב האתר , תוכן ופרמטרים נוספים שחשוב שיעשו בצורה מדוייקת שמתאימה לשיטה בה מנועי החיפוש של גוגל ודפדפנים אחרים סורקים את האתר. כאשר ההתאמה למנועי החיפוש נעשת בצורה מקצועית ואכותית האתר יוכל להתקדם מהר יותר לדירוג גבוהה במנועי החיפוש.
שלב האנליזה והמחקר. בשלב נחקור באילו דפים באתר הגולשים ביקרו יותר ובאלו מוצרים הייתה התעניינות גדולה יותר. כך שיותר מוצרים שבהם הלקוחות התעניינו יקבלו יותר דגש ומיקוד באתר. בצורה כזאת ניתן להבין יותר את הלקוחות הפוטינציאלים וכל ולהגדיל את המכירות.
שלב הוספת מנגון לקבלת לידים והודעות. נוסיף מערכת באתר שתיתן אפשרות להשאיר פניות באתר גם בהודעה שמגיעה ישר למייל שאותו הלקוח יבחר וגם אפשר ליצור שיחת טלפון על ידי לחיצה על כפתור מהאתר על מנת ליצור חווית משתמש נוחה עבור הלקוח ליצירת קשר.